Menu
EUR

Contact

Maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 - 17.00 uur
Laat ons u terugbellen
Laat uw gegevens achter via het contactformulier, wij bellen u spoedig terug

Neem contact op

Contactgegevens

KVK nummer: 60094052
btw-nummer: NL002378673B13
Dulaire® Postbus 2076
6020AB Budel
Nederland

Veelgestelde vragen

Verzending
Wat is de levertijd?

Standaard verzending binnen 2-3 werkdagen of kies spoedlevering binnen 24-48 uur.

Wat zijn de verzendkosten?
Verzendoptie Kosten
Standaard 2-3 werkdagen € 6,99
Spoed 24 - 48 uur € 16,99

 

Naar welke landen verzenden jullie?

Nederland, België & Duitsland. Andere landen op aanvraag.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling (of een deel) altijd annuleren, zolang er nog geen transportkosten zijn gemaakt of andere stappen voor u zijn ondernomen. Indien wij echter al kosten hebben gemaakt, zijn onze retourkosten van toepassing. Verschuldigde bedragen worden direct teruggestort en kunt u binnen één werkdag weer op uw rekening verwachten.

Hoe worden meubels bezorgd?

Meubels worden met een vrachtwagen of grote bestelbus geleverd in een doos of op een pallet. Indien gewenst dragen we het ook naar binnen.

Algemeen
Wie zit er achter Dulaire?

Dulaire is een klein familiebedrijf, gerund door een hecht team bestaande uit vader, zoon, vriend en vriendin. Samen zorgen wij voor persoonlijke service en betrokkenheid in alles wat we doen. Lees hier meer over ons.

Hebben jullie alles op voorraad?

Ja, alle artikelen in onze webwinkel zijn daadwerkelijk op voorraad in ons magazijn in Nederland. Op de productpagina staat aangegeven of het artikel op voorraad is of tijdelijk uitverkocht.

Wat voor bedrijf is Dulaire?

Dulaire is gespecialiseerd in luxe producten voor uw interieur.

Retourneren
Wat zijn de retourkosten?

Deze kosten bedragen 6,99 per pakket en voor vrachtwagenleveringen zoals meubels ligt dit tussen de 79,99 en 119,99, afhankelijk van de afstand.

Hoe meld ik mijn bestelling retour?
  1. Meld uw artikel(en) retour via uw dulaire account onder het kopje 'mijn bestellingen'.
  2. Geen account? Maak er dan een aan met hetzelfde e-mailadres dat u bij het bestellen heeft gebruikt.
  3. Na het aanmelden ontvangt u binnen 1 werkdag verdere retourinstructies.
Wanneer ontvang ik het aankoopbedrag terug van mijn retour?

Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw retour.

Wanneer is retourneren niet mogelijk?

Na het verstrijken van de retourtermijn of indien u producten heeft gepersonaliseerd.

Contact
Hoe kan ik contact opnemen?

Per e-mail op [email protected] of via het bovenstaande contactformulier. U kunt ook een terugbelverzoek indienen via het contactformulier.

Wanneer zijn jullie bereikbaar?

Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.00 uur.

Zijn jullie telefonisch bereikbaar?

Ja, u kunt een terugbelverzoek indienen via het contactformulier. Een van onze medewerkers neemt vervolgens zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.

Probleem met bestelling
Een artikel is beschadigd/defect geleverd, wat nu?

Een beschadigd/defect artikel kunt u retour aanmelden.
Bij het aanmelden van uw retour kunt u als reden ''Het artikel is beschadigd'' kiezen.

Daarna kunt u kiezen voor de gewenste oplossing:

  1. Geld terug
  2. Ik wil het artikel omruilen voor een exemplaar zonde schade
Productinformatie
Is een artikel uit een set ook apart verkrijgbaar?

Artikelen die als set worden aangeboden, zijn niet los te bestellen.

Een artikel is uitverkocht, komt deze weer op voorraad?

Om te weten wanneer een artikel weer op voorraad komt, kunt u een e-mail sturen naar [email protected] of via het contactformulier hierboven.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!