5 jaar garantie bij Dulaire
Wij geloven in de kwaliteit van onze artikelen en zijn ervan overtuigd dat u met Dulaire het beste in huis haalt. Mocht u echter een defect aan een besteld artikel constateren, dan kunt u aanspraak maken op onze garantie. Volgens Europees recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek aan overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na levering aan het licht komt. Bij Dulaire bieden wij echter 5 jaar garantie. U kunt mogelijk aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht. De 5-jarige garantie is uitsluitend van toepassing als u het artikel via de officiële website van Dulaire hebt besteld. Bij onjuist gebruik of slijtage die redelijkerwijs als normaal kan worden beschouwd, kunt u geen aanspraak maken op de garantie.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou moeten ontdekken, dient u binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden, hoewel een termijn van langer dan twee maanden onder bepaalde omstandigheden ook acceptabel kan zijn. Indien u een gebrek aan een product ontdekt en tijdig contact met ons opneemt, zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of vervanging.
Klachten
Problemen of klachten proberen we altijd naar wens op te lossen. We raden u aan om een klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar de klantenservice. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.