Veelgestelde vragen

Verzending

Dulaire Klant

Wat is de levertijd?

Je kunt kiezen uit 3 verzendopties:

  • Standaard: 3 werkdagen
  • Spoed: binnen 24-48 uur
  • Spoed premium: gegarandeerd binnen 24 uur

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de gekozen verzendoptie:

  • Standaard: € 7,99
  • Spoed: € 17,99
  • Spoed premium: € 34,99

Naar welke landen verzenden jullie?

Nederland, België & Duitsland. Andere landen op aanvraag.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling (of een deel daarvan) altijd annuleren, zolang er nog geen transportkosten zijn gemaakt of andere stappen voor je zijn ondernomen.

Als we al kosten hebben gemaakt, brengen we onze retourkosten in rekening. Eventuele bedragen die je hebt betaald, storten we direct terug. Je kunt het geld binnen één werkdag weer op je rekening verwachten.

Hoe worden meubels bezorgd?

Meubels worden in een doos geleverd met een vrachtwagen of grote bestelbus. Indien gewenst dragen we het ook naar binnen.

Algemeen

Wie zit er achter Dulaire?

Dulaire is een klein familiebedrijf, gerund door een hecht team bestaande uit vader, zoon, vriend en vriendin. Samen zorgen wij voor persoonlijke service en betrokkenheid in alles wat we doen. Lees hier meer over ons.

Hebben jullie alles op voorraad?

Ja, alle artikelen in onze webwinkel zijn daadwerkelijk op voorraad in ons magazijn in Nederland. Op de productpagina staat aangegeven of het artikel op voorraad is of tijdelijk uitverkocht.

Wat voor bedrijf is Dulaire?

Dulaire is gespecialiseerd in luxe producten voor je interieur.

Retourneren

Dulaire Bedrijfspand

Wat zijn de retourkosten?

Deze kosten bedragen 6,99 per pakket en voor vrachtwagenleveringen zoals meubels ligt dit tussen de 79,99 en 119,99, afhankelijk van de afstand.

Hoe meld ik mijn bestelling retour?

Als je één of meerdere artikelen wilt retourneren, neem dan contact met ons op. Vermeld je bestelnummer en eventueel de reden voor de retour. We sturen je binnen 1 werkdag de verdere retourinstructies.

Wanneer ontvang ik het aankoopbedrag terug van mijn retour?

Binnen 5 werkdagen na ontvangst van je retour.

Wanneer is retourneren niet mogelijk?

Na het verstrijken van de retourtermijn of indien je producten hebt gepersonaliseerd.

Probleem met bestelling

Een artikel is beschadigd/defect geleverd, wat nu?

Neem contact met ons op en stuur indien mogelijk een foto van het probleem. We lossen het kosteloos naar wens op.

Productinformatie

Dulaire Klant 2

Is een artikel uit een set ook apart verkrijgbaar?

Artikelen die als set worden aangeboden, zijn niet los te bestellen.

Een artikel is uitverkocht, komt deze weer op voorraad?

Voor informatie over wanneer een artikel weer op voorraad is, kun je contact opnemen via e-mail (service@dulaire.nl) of het onderstaande contactformulier.

Contact

Hoe kan ik contact opnemen?

Per e-mail op service@dulaire.nl of via het onderstaande contactformulier. Je kunt ook een terugbelverzoek indienen via het contactformulier.

Wanneer zijn jullie bereikbaar?

Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.00 uur.

Zijn jullie telefonisch bereikbaar?

Ja, je kunt een terugbelverzoek indienen via het onderstaande contactformulier. Een van onze medewerkers neemt daarna zo snel mogelijk telefonisch contact met je op.

Meer vragen? Neem contact op